Το pragma αποτελεί έναν εκπαιδευτικό χώρο αφιερωμένο στη φωτογραφία, θεωρώντας την όχι απλώς ως τεχνική δεξιότητα, αλλά ως ένα σύστημα κριτικής αναθεώρησης της αντίληψης και των αξιών. Η διαδικασία εκμάθησης που προτείνεται εδώ αποσκοπεί στην ανάπτυξη της οπτικής επίγνωσης, προσφέροντας στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να αντιληφθούν την εικόνα ως ενεργό πεδίο νοηματοδότησης, κοινωνικής κριτικής και προσωπικής αυτογνωσίας.
Η εκπαιδευτική πρακτική του pragma θεμελιώνεται στη λεπτομερή τεχνική εκπαίδευση, η οποία ωστόσο λειτουργεί ως προϋπόθεση και όχι ως αυτοσκοπός. Στόχος είναι η ανάπτυξη μιας συνειδητής στάσης απέναντι στην εικόνα, ώστε οι συμμετέχοντες να μην καταναλώνουν παθητικά την οπτική πληροφορία, αλλά να γίνονται ενεργοί ερμηνευτές της. Έτσι, η φωτογραφία μετατρέπεται από απλή καταγραφή σε εργαλείο αυτογνωσίας και κριτικής αντίληψης της πραγματικότητας.